Teenindusasutusele

Meil on pikaajaline kogemus erinevate teenindusasutuste parkimisekorraldusel. Lähtume põhimõttest, et parkimise korraldus peab toetama tellija põhiäri ja aitama kaasa positiivse kliendikogemuse tekkele. Me ei vaata parkimiskorraldust eraldiseisva tegevusena, vaid lähtume teenindusasutuse ootustest ja arvestame inimlike aspektide ja õiglustundega.

Eesmärgid parkimise korraldusele

  • Parkimise korralduse kontseptsioon peab toetama positiivse kliendikogemuse tekkimist. Teenindusasutuse külastus algab ja lõppeb paljude jaoks parkimisega.
  • Tagada klientidele vabad parkimiskohad.
  • Võimalus efektiivselt hooldada kinnistut kui teenindusasutus on suletud, koristus ja lumetõrje talvel.
  • Vältida parkla suuremahulist kasutamist avaliku parklana teiste, kui teenindusasutuse klientide poolt.
  • Parkimise korraldus peab olema harjumuspärane, mis ei tekita klientides segadust ega stressimomente.

Korraldame Teie klientide mugava parkimise spetsiaalse parkimisprogrammi abil, arvestades teie äri vajadusi ja soove. Südalinnas on teenuseosutaja poolt kliendile pakutav lisaväärtus, tasuta parkimine, kaalukas argument. Seda tasub ära kasutada! 

Kuidas parkimisprogramm toimib? See on lihtsamast lihtsam! Klient sisestab parkimise aktiveerimiseks oma autonumbri iseteeninduslikus parkimisprogrammis või teeb seda teeninduskoha administraator tema eest.

Parkimisprogrammiga saate ka Teie enda käsutusse Baltikumis ainulaadse parkimisteenuse rätseplahenduse koos tänapäevase parklatehnika ja asjatundliku teenindusega. Loe parkimise haldusprogrammist lähemalt SIIT.

Oleme rõõmuga avatud koostööle, seega võtke meiega ühendust ja arutame koostöövõimalusi! Meie kontaktid leiad SIIT.

Üldinfo:
Tel: +372 661 0223
E-mail: europark@europark.ee
Vaata lisaks -> MEIST