28.02.2018
Siit leiad juhised oma parkimiskaardi haldamiseks iseteeninduskeskkonnas.
Hea EuroPargi klient!
Oleme muutnud parkimise Sinu jaoks veelgi mugavamaks ja lihtsamaks! Meil on rõõm teatada, et meie koduleht ja Iseteenindus on uuenenud! Põhirõhk oli ostu- ja iseteeninduskeskkonna loomisel, et ostuprotsess ei takerduks, klient leiaks lihtsalt infot ning saaks ise teha oma kaardiga seotud toiminguid.
Nüüd saad meie uudses Iseteeninduskeskkonnas iseteenindus.europark.ee oma parkimisõigusi ise lihtsalt, mugavalt ja Sulle kõige sobivamal ajal hallata.
Lühidalt tutvustame Sulle Iseteeninduskeskkonna võimalusi.
Millised on Iseteeninduskeskkonna võimalused?
Parkimiskaardi tellimine (väliparkla kaart) toimub vaid üks kord ja edasi saad sellele kaardile juba ise parkimisõigusi juurde tellida või muuta.
Saad parkimisõigusi süsteemis ise sulgeda ja vajadusel taas kasutusele võtta. Selleks hoia palun oma parkimiskaart alles.
Säilib põhjalik ülevaade kasutusel olevatest ja kasutusel olnud parkimiskaartidest.
Saad ise vaadata ja uuendada oma kontaktandmeid ning muuta sõiduki registreerimisnumbrit, kasutajat, vahetada parklat, teatada kaotatud kaardist.
Saad mugavalt hallata, kontrollida ja tasuda parkimisteenuse arveid.
Kogu Sinu parkimisalane informatsioon on juba kaardi sisse kodeeritud. Pead hoolitsema vaid selle eest, et kaart oleks vastu sõiduki esiklaasi ja triipkood kontrollitav nagu alltoodud pildil.
Igal sammul on Sulle abiks juhised ja süsteemisisesed automaatteavitused. Samuti vastame meeleldi Sinu küsimustele meie klienditoetelefonil 661 0223.
Head parkimist soovides
EuroPark
Näide uuest isteeninduskeskkonnast
02.04.2018
Osturalli toimub 2.-8. aprillini Kaubamajas!
[...]11.04.2018
EuroPark parklaid ümbritsevatel kõnniteedel vurab ringi pesutraktor!
[...]